Thursday, February 26, 2015

Kopiah Putih Kantoi Tonton Tarian Gelek di Pasar Karat JB

Jangan marah dulu beb. Geng kopiah putih tak nampak dalam video ni mungkin sebab kopiah dah tanggal awal-awal kot.

Cer perhati betul-betul dalam video ni, ada tak muka-muka kopiah putih yang lipat kopiah dan selit masuk dalam poket kerana nak tengok tarian perut....

wakaka

Inilah video kontroversi yang jadi bualan hangat pengguna media sosial yang menghentam kerajaan negeri Johor kerana membenarkan tarian gelek ini di tayangkan kepada umum termasuk kanak-kanak yang berkunjung ke pasar karat JB.





2 comments:

  1. johor ada sekolah agama...takkan mcm ni jadinya...aku tak percaya lah...ini mesti kat hong kong niii...korang janganlah buat tomakninah...nanti tok peti johor sumpah korang jadi penari gelek baru tau....

    ReplyDelete
  2. Gue pun tak boleh tahan lah bro..wakaka

    ReplyDelete