Sunday, August 17, 2014

Penyokong Hadi???


Sekumpulan kira-kira 70 orang, kebanyakannya penyokong PAS dan Unit Amal, berkumpul di ibu pejabat parti itu di Kuala Lumpur pagi ini.

Antara mereka memegang plakad mengaku sebagai anggota PAS dan menyatakan sokongan pada presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

"Kami semua anggota PAS dan menyokong presiden kami," begitu antara plakad yang bertulis, dalam bahasa Inggeris.

5 comments:

  1. Boleh caya ke muka yang pegang placard tu? Macam ahlul Umngok je! Hehehe...

    ReplyDelete
  2. Anggap lah itu smue ribut dlm kelambu........

    Suara terikan rengekan tangisan halus..

    sekadar melepaskan geram...

    Akir nya semua mendapat kepuasan (penyelesaian)...

    Alhamdullilah.....

    Kah kah kah..

    ReplyDelete
  3. Eh eh dah jadi macam perkosa lah pulak puak puak ini.......makin jatuh lah image tok guru hjH. Sapa yg menentang tuang presideng depa ni.? Adakah mereka merujuk kpd timbalan dan naib presiden atau pun dua adun s'ngor? Takpa lah kita anggap depa ni kurang akei sikit.......maaf kan je lah.

    ReplyDelete
  4. Biasalah tu....ada yang menyokong dan ada yang menentang!

    Kekadang mereka taksub tetapi mereka rasa mereka wala'

    ReplyDelete