Saturday, August 30, 2014

Aliaa Magda Almahdy Alirkan Darah Haid Ke atas Kalimah Allah


Aku tak tahulah kalau korang boleh teransang tengok gambar betina Mesir spesis Al Sisi ni. Sekiranya  gambar bogelnya tidak disensor, aku rasa tidak seorang pun yang sayangkan agama Islam akan berahi melihat tubuhnya itu.

Jangan ingat aku nak menggatal dengan memaparkan gambar betina ni. Boobs sebesar putik nyor tu bukan taste aku... Sori ler.

Aku cuma nak paparkan betapa biadapnya betina ini terhadap Islam. Meskipun dia memprotes ISIS namun yang meletakkan darah haid di atas kalimah Allah adalah keterlaluan.

Betina yang sekor lagi tu pula berak di atas bendera yang sama. Betul-betul di atas kalimah  لاَ إِلَهَ إِلَّاالله

Bagi aku ini adalah penghinaan terhadap Islam. 

Aku harap ISIS atau Al Qaeda akan menghantar seseorang untuk menghukum betina ni. Nak buat macam mana terserah. Yang penting betina ni mesti dihukum.



No comments:

Post a Comment