Tuesday, March 4, 2014

Monyet Bali Suka Buah Dada

Awas jika anda pergi ke Bali untuk melancung. pastikan anda memakai coli untuk ke sana kerana di sana terdapat monyet-monyet yang suka menarik dan melondehkan baju wanita untuk melihat buah dada.

Seorang pelajar dan model dari taiwan melawat hutan monyet di Ubud, Bali bulan Oktober lalu.terkejut dan malu akibat beberapa ekor monyet menarik-narik baju yang dipakainya sehingga hampir menampakkan payudaranya..pelajar itu mengunjungi bali dan ingin memberi makanan jagung kepada monyet-monyet tersebut.


Meskipun Chen berusaha menghalangi aksi kedua monyet ini, salah satu monyet ini berjaya menarik turun baju yang dipakainnya, sehingga model cantik ini terpaksa menutupi buah dadanya dengan kedua-dua tangan.

Namun, gambar ini segera menjadi hit di internet. Bahkan fotonya ini menjadi berita utama di negaranya, Taiwan dimana stesen TV setempat memintanya untuk tampil dan menceritakan pengalamannya tersebut.

Pada awalnya foto-foto itu saya anggap lucu, tetapi ketika saya kembali ke Taiwan, banyak orang yang mengirimkan permintaan teman di akaun Facebook saya. Aku berpikir itu agak aneh dan kemudian salah satu dari mereka mengatakan mereka pernah melihat gambar-gambar tersebut dan aku benar-benar terkejut’

No comments:

Post a Comment