make money with me

Thursday, March 13, 2014

MH 370 Diberitakan Mendarat di Nanning - Mari baca bukti-bukti wujudnya konspirasi

Received by email

Ini adalah tulisan tentang satu teori konspirasi berkaitan kehilangan yang cukup meyakinkan gua. Apatah lagi sebahagian mereka yang hilang adalah jurutera senjata yang turut terlibat dalam projek menjadikan kapalterbang bebas daripada dikesan radar.

Segala pencerahan yang dibuat sangat logik dan berlandaskan fakta. Pembacaan tuan-tuan dan puan-puan kali ini tidak akan sia-sia.

1) adakah MAS merahsiakan perbualan antara perisik XXX dengan menara kawalan kepada kerajaan, rakyat malaysia dan seluruh dunia? kenapa nak rahsiakan?? adakah takut sebab kawalan keselamatan terlalu longgar? kenapa setelah sejam lebih pesawat hilang dari radar, tapi mereka masih lagi berkomunikasi dengan pesawat?? apa isi perbualan mereka??

2) radar untuk tujuan komersial tidak secanggih seperti untuk tujuan ketenteraan.. maka radar jammer dari pasar gelap sudah memadai untuk "menghilangkan" pesawat dari radar di menar kawalan subang

3) setelah "menghilangkan" pesawat dari radar, pesawat patah balik untuk ke destinasi XXX (destinasi ini saya tidak pasti di mana), pesawat terus berlegar di ruang udara malaysia, iaitu di kawasan banjaran titiwangsa selama sejam lebih sambil masih lagi "berunding" dengan menara kawalan..

4) kenapa pertahanan malaysia tidak dapat kesan pesawat itu ketika berlegar di udara banjaran titiwangsa? kerana di situ pertahanan udara kita paling lemah..

5) rundingan dengan menara kawalan gagal setelah 2 jam lebih.. perisik XXX putuskan hubungan dengan menara kawalan di subang.. perisik XXX terus menerbangkan pesawat ke lokasi XXX

6) saya gunakan istilah "perisik" kerana hijacker ini bukannya pengganas, tapi seorang perisik dari negara XXX (antara kuasa besar dunia).. sebab itulah sehingga sekarang tiada pengakuan dan tuntutan di media massa.. semua rundingan adalah secara tertutup antara pemimpin negara kuasa besar..

7) ketika pesawat bergerak ke lokasi XXX, perisik tiba-tiba menukar laluan, dan pesawat didapati terbang di selat melaka, menuju ke utara (thailand).. ketika ini, radar pertahanan udara malaysia dapat mengesan kehadiran pesawat asing ini (kerana pertahanan udara malaysia di selat melaka adalah lebih baik dari di pantai timur dan banjaran titiwangsa)..

8) tetapi pihak pertahanan masih lagi clueless tentang rampasan ini, kerana pihak menara kawalan TIDAK PERNAH MEMAKLUMKAN KEPADA KERAJAAN DAN KEMENTERIAN PERTAHAAN

9) pesawat terus menuju ke thailand.. thailand dapat tahu dan terus memaklumkan kepada seluruh ketenteraan mereka, termasuk pangkalan udara milik amerika di thailand (lokasi rahsia)

10) ketika pihak thailand cuba menghubungi pesawat MAS tersebut, perisik XXX cuba menipu dengan mengatakan pesawat mereka tersesat..jet amerika cuba intercept dan tembak pesawat, tetapi perisik XXX cuba berunding dengan amerika dn thailand

11) ketika rundingan di nanning, kerajaan malaysia TIDAK TAHU MENAHU pasal ini.. rundingan hanyalah melalui negara XXX, YYY, ZZZ dan mungkin beberapa negara lain

12) pihak MAS baru maklumkan kepada umum pesawat MH370 hilang setelah benar-benar pesawat itu disahkan tidak mendarat di beijing (jam 7 pagi lebih).. kenapa lambat sangat nak sahkan MAS?? kamu ingat perampas itu main-main ke??

13) ketika ini barulah kerajaan malaysia maklum dan seluruh dunia gempar dengan berita ini.. akibat kurangnya maklumat dari pihak MAS (pesawat tiba-tiba hilang, tak ada sebarang petanda) maka kerajaan mulakan SAR agak lambat..

14) saya tidak pasti sampai bila baru pemimpin negara malaysia dimaklumkan perkara sebenar oleh negara XXX,YYY dan ZZZ.. DS Najib cuma mengikut arahaan dari negara XXX, YYY, dan ZZZ untuk kumpul keluarga mangsa, cari di situ, cari di sini, buat itu buat ini.. tapi rasanya sekarang mereka sudah dimaklumkan..

15)TIADA APA-APA YANG BERLAKU DI LAUT CINA SELATAN.. tiada.. semua penemuan kononnya debris, tompokan minyak, claim dari navy negara XYZ kononnya dah jumpa bangkai dll adalah..... saya tidak pasti dan tidak berani nak buat andaian.. yang pasti negara2 kuasa besar dah hantar armada ketenteraan mereka di kawasan yang kononnya tempat pesawat terhempas

16) malaysia serta negara lain yang "tak tahu apa-apa" meneruskan usaha mencari.. ketenteraan kita BARU PERASAN mereka pernah kesan satu pesawat asing di selat melaka (adakah saya yang ingatkan mereka hahahaha) maka mereka terus membuat pencarian di selat melaka, kerana andaian mereka di situlah kali terakhir malaysia mengesan pesawat itu

17) ketika jet amerika hampir memintas pesawat MAS di thailand, perisik XXX berunding dengan negara amerika agar "melepaskan" pesawat itu dan memaklumkan pesawat itu adalah pesawat komersial dan mengandugi 200 lebih penumpang 19) amerika bersetuju, mungkin ada yang pelik mengapa USA boleh bersetuju dengan mudah.. ini kerana perisik itu BUKANNYA PENGGANAS tetapi dari negara XXX.. pihak amerika memaklumkan kejadian ini kepada negara XXX, dan negara XXX mengesahkannya..pada mulanya amerika demand pesawat itu mendarat di thailand, tetapi akhirnya terpaksa akur permintaan perisik XXX untuk mendarat di nanning.. kenapa nanning?? saya belum mahu hurai lebih lanjut..

18) dipendekkan cerita, ketika mendarat di nanning, sepatutnya pendaratan MH370 di nanning dirahsiakan, tetapi terbocor juga oleh beberapa orang pegawai lapangan terbang yang tidak dimaklumkan terlebih dahulu tentang pendaratan cemas ini serta MISI RAHSIA negara XXX.. akhirnya cerita pendaratan pesawat MH370 di nanning berjaya diputarbelitkan sebagai hoax

19) apa isi rundingan?? mengelakkan PERANG DUNIA KETIGA

20) ketika rundingan, negara XXX mengugut untuk melancarkan perang dunia ketiga seandainya misi mereka ini dibocorkan.. negara YYY, ZZZ dan beberapa negara lain (saya yakin malaysia tidak terlibat dalam rundingan ini) terpaksa bersetuju

21) jadi, apakah sebenarnya tujuan pesawat itu dihijack?? sebenarnya hijack itu hanyalah backup plan dari perisik XXX seandainya identiti dan operasi beliau berjaya dikesan oleh perisik dari negara lain yang turut sama berada di dalam pesawat tersebut.. semalam saya ada dedahkan salah satu nombor passport perisik iaitu YA3189197, nama pemilik passport ini ialah luigi miraldi, tetapi didapati passport ini adalah passport curi (cepat sungguh negara mereka tutup cerita)

22) saya ada terbaca berita dari china, di mana ahli keluarga cuba hubungi telefon bimbit salah seorang penumpang pesawat, dan berjaya, tetapi tidak diangkat atau disahut.. ya, memang la, sebab pihak negara XXX lupa nak off henset mamat tu setelah dirampas..

23) (imaginasi saya sahaja) - pada mulanya, pihak yang berunding berusaha untuk cari jalan untuk tutup cerita rampasan ini untuk kepentingan bersama.. mereka cuba membawa ahli keluarga terdekat penumpang untuk berunding di satu tempat rahsia (kemungkinan di nanning).. antaranya, mungkin penumpang yang terlibat terpaksa dipalsukan kematian mereka, dan pihak yang berunding akan cuba untuk membuat seolah-olah pesawat itu benar-benar telah terhempas, tetapi banyak kali kantoi.. banyak kali mereka terpaksa trik balik statement..

24) insyaAllah, sama-sama kita doakan mereka semua masih hidup Mmg dr awal kes hijack Sebab Ukraine dgn Russia tgh berperang Dlm pesawat tu ada 2 org Ukraine, seorg Russian Pengaruh cina diperlukan russia TERKINI ... Ada beberapa aspek berbangkit dlm isu MH370 ...
1) 2 pasport hilang berprofile tinggi dlm bidang askar/ ketenteraan.
2) 4 org China yg mempunyai kepakaran dlm bidang kimia and biologi expert di dalam pesawat.
3) 27 anak Malaysia yg berada di dalam pesawat adalah dari syarikat motorola yg expert dlm it and communication.
4) Boeing 777 sebelum bertolak ke beijing baru kembali dari Pakistan.
5) Pasport 2 org yg hilang tidak di report pada interpol.
6) Semua negara besar telah menghulurkan bantuan kecuali Russia.
7) Boeing 777 boleh terbang lebih dari 11 jam dan boleh sampai di negara lain kerana perjalanan 777 adalah pada waktu malam yg tidak dpt dijangkau ...
8) ID Patrik Gomez perlu dikaji dgn lebih terperinci.
9) MH 370 telah pun dihijack kerana laut sedalam 3km jika crash signal dca masih dapat dikesan.
10) 4 Bilionair China berada di dalam flight tersebut.-bolehland

29 comments:

  1. Bole join sekali?

    Scenario 1. Bayangkan jika kappal, ink telah melepasi kawasan Malaysia Dan telah masuk ruang udara Vietnam Dan di tembak jatuh. Sisal sisa telah di kutip Dan di sorok.tanya same Vietnam illusi ini.?

    ReplyDelete
  2. Bila lak k pakistan? 6hb last flight drpd HK

    ReplyDelete
  3. 8) ID Patrik Gomez perlu dikaji dgn lebih terperinci. <--- di kaji dari segi apa ya?? Boleh tlg huraikan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. latar blakang la tu..identiti die..

      Delete
  4. Bullshittttttttttttttttttttttttttttttt

    ReplyDelete
  5. Adakah kita sekarang sbgai kambing hitam. Cuba anda kaji. Mungkin kah mh370 pergi ke pulau nicoba dimana kt sana markas tentera xxx. Perisik xxx lakukan untuk mendapat sokong cina supaya dorang x ikut rusia? Pergh. Silap langkah kita kene bedil dlu.

    ReplyDelete
  6. kemungkinan secara lawaknya, mereka patah balik untuk pergi MATTA Fair di PWTC Minggu ini.... barulah kartoon...hehe

    ReplyDelete
  7. control tower tu kan kerajaan yang punya, buka mas punya...

    ReplyDelete
  8. apa kena mengena malaysia dalam hal ni..??apa yang perisik tu mahukan dari malaysia..??

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. logik jgk..tulis g info slanjutnya

    ReplyDelete
  11. http://darah-satria.blogspot.com/2014/03/agenda-tersirat-disebalik-rampasan.html?m=1

    ReplyDelete
  12. http://darah-satria.blogspot.com/2014/03/agenda-tersirat-disebalik-rampasan.html?m=1

    ReplyDelete
  13. yes..saya agak setuju dgn teori ni..malaysia dijadikan kambing hitam..maka itu,kita jgn la bertelagah sesama kita mencari salah sesama sendiri,kerana pihak negara xxx dah plan dgn cukup baik..mereka hijack pesawat kita tp mereka jadikan scenario bahawa ia berpunca dr kesalahan dan kelemahan negara. dan lagi masyarakatnya berbalah..kita sendiri memperlihatkan di mata dunia kelemahan kita..marilah kita bersatu hati.insyaallah,tuhan sentiasa bersama umatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita hanya menuntut kerajaan yang sedia ada memberi fakta yang sebenar dan jika benar iamya dirampas katakan ianya dirampas nescaya seluruh rakyat Malaysia berada di belakang kerajaan termasuk pembangkang dan mana-mana pihak yang berkepentingan.Sekarang tiada maklumat yang tepat menjadikan ianya menjurus kepada pelbagai spekulasi. Jangan kita tunduk kepada ugutan-ugutan walaupun negara-negara yang terbabit dalam konspirasi ini sebuah kuasa besar dunia. Berpendiran tegas demi kedaulatan negara dan tiada kompromi dalam isu-isu keselamatan negara. Itu saja.

      Delete
    2. Kami sebagai rakyat Malaysia hanya menuntut kerajaan sedia ada memberitahu fakta sebenar dan jika ianya telah dirampas katakan ianya telah dirampas. Nescaya seluruh rakyat Malaysia berada di belakang kerajaan. Jangan terikut permainan kuasa-kuasa berkepentingan sekali gus mengabaikan kedaulatan negara dan isu-isu keselamatan negara diperkotak-katikkan. Nyatakan pendirian tegas kita tidak tunduk pada ugutan dan satu dunia akan menyokong kita.

      Delete
  14. Kurang logik sbb jika malaysia tidak terlibat.mengapa mas menukar pilot disaat akhir? Kemudian menafikan pertukaran pilot tersebut? Jika malaysia tidak terlibat kenapa pada awalnya tentera mengesan pesawat berpatah balik kemudian kerajaan nafikan?"selepas lebih 10 hari baru kerajaan mengaku ia berpatah balik. Kenapa polis cepat kata dua passport palsu adalah rakyat iran dan tiada kaitan. Iq ambil masa seharI saja nak siasat dan confirmkan tiada kaitan. Kenap pada awal kerajaan kata tiada bawak bahan merbahaya kecuali manggis kemudian selepas lebih seminggu baru gaku ada bawa bateri litium? Kenapa mas kata 5 penumpang disaat akhir tidak mahu naik pesawat dan bagasi mereka dikuarkan dari pesawat dan kemudian kerajaan nafikan dgn mengatakan 4 penimpang saja tidak naik pesawat tanpa ada apa apa bagasi dikuarkan? Kenapa pada awalnya mas kata dua passport palsu itu salah sorg adalah kulit hitam melalui cctv dan kemudian esoknya. Polis kata dua dua adalah warga iran. Itu pun setelah kedutaan iran memaklumkan dua wa4ga mereka ada di iran. Andaikata kedutaan iran tidak maklumkan adakah kerajaan akan nafikan?"sy rasa kerajaan memang terlibat kerana tanpa pembabitan org dlm bagaimana ejen cia bole naik pesawat tersebut dan passport palsu itu pun kerajaan cecepat kata tiada kaitan.

    ReplyDelete