Thursday, January 9, 2014

RAYUAN GADIS SYRIA KEPADA PARA SUAMI DI MALAYSIA - BERKAHWINLAH TIGA ATAU EMPAT SELAMATKAN KAMI DARI MENJADI ANAK DARA TUA


Sayu rasa hati apabila mendengar rayuan seperti ini. Buat mereka yang berkemampuan dari segi kewangan dan jenis tak takut bini, inilah cabaran buat anda.

Selamatkanlah mereka daripada menjadi hamba seks di seluruh dunia. Anak dara tua bukanlah masalah utama kepada gadis-gadis Syria dan mana-mana negara yang dilanda peperangan.

Mereka adalah sasaran utama sindiket perdagangan manusia untuk dijadikan pelacur dan penghibur anak-anak pemimpin dunia yang kaki betina.

Sepertimana pernah berlaku kepada gadis-gadis Bosnia semasa peperangan Balkan. Sebahagian mereka dihantar ke negara-negara arab untuk menjadi teman berhibur anak-anak raja dan golongan elit arab.

** mem gua dah bagi lesen besaq tapi RM tak mengizinkan.. wakaka


adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

11 comments:

  1. Kaum lelaki di sana bertakwa lah kepada Allah...jgn lupa kalau mampu kahwin juga dengan gadis somalia yg miskin dan yg sudah lebih lama tertindas di negara mereka...jangan mahu tolong gadis syria yg putih melepak tu saja ya...ingat Allah.

    ReplyDelete
  2. Sori Malaysia bkn tempatnya...ramai tak mampu nak tanggung sbb seorg pun tak tertanggung dgn segala mcm kos hidup yg melonjak naik.Carilah negara2 kaya spt Brunei atau negara Arab.Tak sumer warga Arab tu jahat ada gak yg baik.

    ReplyDelete
  3. Kat Malaysia ni pn sorang lom dapat kawin, nak kawin pn letak harga mahal2, pastu rumah urut bersepah, mmg tak kawin la jwabnya

    ReplyDelete
  4. brother this is fake pic ... this pic from yemen and it was agnest the last presdent in yemen .. it's not about marriage .. someone play with it ... it's fake

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thakns... I will change the pic now.. the point in this post is to sava the muslim woman from war torn country. Saving them from human traficking biz.

      Delete
  5. this is fake pic ... this pic from yemen and it was agnest the last presdent in yemen .. it's not about marriage .. someone play with it ... it's fake

    ReplyDelete