Friday, January 24, 2014

ANAK-ANAK PASANGAN MALAYSIA DITANGKAP DI SWEDEN BERISIKO JADI MANGSA PEDOPHILE DAN PELACURAN KANAK-KANAK - ROSMAH MANSUR WAJIB BERTINDAK


Apabila seseorang rakyat malaysia yang berdepan masalah di negara asing berjaya dibebaskan mereka mendakwa itu adlah usaha kerajaan melalui diplomasi dengan negara terbabit. Lebih menjengkelkan apabila Pm mendakwa Rosmah Mansur bertanggungjawab dalam pembebasan seorang pelajar Malaysia yang ditahan pihak berkuasa Mesir suatu masa dahulu. Walaupun demikian, kenyataan itu ditepis dengan sinis oleh theandaily. Sebenarnya pembebasan pelajar itu adalah usaha pihak lain. Baca kisah Rosmah bukan hero pembebasan Ibrahim Mohd Azmi

Kini berlaku kes pasangan suami isteri warga Malaysia ditahan di Sweden dan anak-anak mereka diserah kepada keluarga bukan Islam untuk dijaga. Apa yang mampu mereka perkatakan hanya "kita perlu hormati undang-undang Sweden"

Tidak pula mereka mendabik dada menyatakan Rosmah mansur akan uruskan perkara tersebut dan bawa pulang keempat-empat anak pasangan berkenaan.

Pasangan tersebut, Azizul Raheem Awalludin dan isteri, Shalwati Norshal, seorang guru yang sedang bercuti di negara itu, telah ditahan reman sejak 18 Disember lalu atas tuduhan memukul tangan anak mereka kerana tidak bersolat

Apa yang lebih memedihkan adalah maklumat daripada tulisan seorang hamba Allah ini. Baca keluhan beliau tentang nasib keempat-empat anak pasnagan berkenaan.

"BANGSAT!!"- itu saja perkataan paling sopan yg mampu ditulis utk menggambarkan rasa marah mendidih yg membuak-buak di lubuk dada ini bila duk ulang baca berita terbaru kes rakan satu Univ kami suami isteri, Pn Shalwati dan keluarga yg ditahan di Sweden sekarang ini.
Semua org duk ulang habag benda yg sama "Kita kena menghormati undang2 negara Sweden, bla bla bla". 
HORMAT KEPALA HOTAK HANGPA !!
Nak hormat apa ke jadahnya - dah 37 hari dah masuk hari nie depa tangkap Shal sekeluarga. Mak dan ayah boh dlm jel asing2, budak2 empat beradik tu pula pi serah kat keluarga angkat bangsa SERBIA LAKNATULLAH !! 
Hangpa kenai dak bangsa Serbia tu menatang apa?
Kalau tak tau, pi google "Derita mangsa rogol askar Serb" 
Boleh baca kat situ kisah perang Bosnia hari tu, kisah lebih 100,000 org islam dibunuh dan lebih 35,000 wanita dan kanak2 dirogol; ada kisah Fika 15 tahun dan kakaknya 17 tahun dirogol hingga mati kakak dia tu. Kisah jiran rogol bini2 jiran dan rogol anak2 pompuan jiran.

Kejamnya puak2 Serb Laknatullah sebab berdendam dgn org2 Islam ini tak tertulis dgn ayat dan kata2. Tiba2 hari ini Aishah dan adik2nya yg muslim ini pula di "hadiah" kan hidup-hidup kpd puak2 Serb ini juga. 
Hangpa ingat puak Serb itu seronok ka tengok anak2 orang Islam ini? Bolehkah hangpa gerenti sebulan dari sekarang Aishah dan adik2nya itu masih segar bernafas, dan Aishah tak berakhir seperti kisah Fika dan kakaknya di Bosnia itu? 
Mau nanti mai berita dari Sweden kata Aishah kononnya hilang, lari tak dapat dikesan, mau semua pakat ada akai. Sebetulnya, memang pun ada banyak kisah kanak2 yg dirampas secara paksa di Sweden berakhir membunuh diri kerana tertekan, dan ada juga yg dijual sebagai pelacur kanak2 untuk golongan elit. 
Tak caya hangpa google: "Geijer Affair"
Kat situ ada kisah skandal seks yg melibatkan ahli politik Sweden haram jadah dan juga kakitangan kerajaan Sweden haram jadah dengan budak2 pompuan umur 14 dan 15 tahun.
Jaga kebajikan kanak-kanak KEPALA HOTAK depa !! 
Yang paling saya risaunya takut nasib Aishah berakhir seperti Sophie Lohede yg membunuh diri kerana tertekan, atau pun seperti kanak2 sebayanya "Elin" yg membunuh diri tertekan setelah 18 hari diseksa secara sexual pada tahun 2009.
La nie zaman google, semua ada dlm hp.

Kalau orang duk kata Sweden bagus sebab nak jaga kebajikan kanak2 depa, cuba google tengok - lebih 20,000 org kanak2 dirampas dari keluarga setiap tahun, dan ramai yg berakhir dgn keluarga angkat yg ketagih BERSETUBUH dgn kanak2 (Child Molesters and Paedophiles).
Kami tak mau Aishah dan adik-adiknya berakhir macam itu. -Mohd Monie

adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

No comments:

Post a Comment