Thursday, December 5, 2013

KAZIM ELIAS DIHINA, DIHANJING DAN DIBABIKAN

Maki hamun sumpah seranah sudah menjadi lumrah para pengguna laman sosial hari ini. Apabila tidak bersetuju dengan seseorang atau kumpulan mereka meluahkannya dengan tulisan yang mmenghina secara keterlaluan.

Petikan kenyataan Ustaz kazim dari Sinar Harian

Siapakah mereka? Semua yang terlibat adalah yang mengenali Ustaz Kazim. Baik penyokong PR mahupun BN.

Di pihak penyokong PR, mereka menganggap Ustaz Kazim akan bersekongkol dengan pihak yang tidak mengamalkan Islam malah pernah beberapa kali dianggap menghina Islam.

Bagi pihak penyokong BN pula pastinya mereka tidak berpuas hati kerana seorang yang tiada kena-mengena dengan UMNO tiba-tiba ditawarkan ke jawatan setinggi itu. Tawaran tersebut menidakkan peluang orang-orang yang sekian lama bersama UMNO

Siapa pun mereka dan apapun alasan mereka, penggunaan kata-kata penghinaan yang keterlaluan adalah tidak boleh diterima dalam peradaban mana-mana manusia.

adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

6 comments:

  1. UAI dah kena macam-macam, takde pulak merentan kat media segala. Relaxlah Ustaz. ALLAH ada kan..

    ReplyDelete
  2. cam mana nak jadi pejuang bhai..takat cakap macam..anuar tu kena tudoh sondol buntut lg..nik aziz siap tampal gambar babi lagi..ni mesti tak berapa masyuk lagi...relaxlah bhai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua tak heran jika puak san yang buat tapi apbila belah kita pun turut serta... itu yang dikesalkan

      Delete
  3. Replies
    1. gua faham. sepetutnya kita belajar dari situ. terutama ahli dan penyokong PAS. Kita kena buktikan bahawa kita tak sama seperti mrk.

      Delete
  4. Kpd ust Kazim. Kalau takut dilambung badai buat apa berumah di tepi pantai. Terima semua itu sbg ujian.Kekalkan beri kuliah bab2 cari jodoh. Nanti takde siapa kacau. Kalau masuk kandang politik kenalah tahan dibelasah dan dicerca.

    ReplyDelete