Saturday, December 7, 2013

EDISI SELAK KAIN SHARIZAT

Ini jawapan untuk lolongan sharizat jalil yang bertanya di mana Fuziah semasa banjir kuantan.

Pertanyaan Sharizat  seolah-olah MP Fuziah tidak mengambil berat akan masalah yang dihadapi penduduk Kuantan yang dilanda banjir buruk tahun ini

ini Fuziah... wahai ijat
Sharizat cuba menutup malu kerajaan barisan nasional kerana gagal menyalur bantuan cepat kepada mangsa. Setakat ini tiada berita menteri bn menghulur bantuan kepada mangsa banjir Kuantan. MB Pahang pun belum menunjukkan muka.

Kenyataan Shahidan kasim kononnya Malaysia terbaik urus banjir cuma cakap besar untuk menunjukkan kehebatan BN yang tak guna.
Sebaliknya apa yang berlaku ialah kerajaan BN gagal melaksanakan tanggungjawab mengurus mangsa banjir di Kuantan dengan baik. Lihat sahaja keadaan mangsa banjir Kuantan 2013 berbanding mangsa banjir Jepun dan Thailand dalam gambar di bawah.
Kuantan: bagi dewan- lepas tu pandai-pandai la nak idup
Cara pengurusan mangsa banjir di Jepun
Iini di Thailand ketika banjir besar dulu

Ini juga di Thailand

adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

1 comment:

  1. Shahidan ni selalu cakap melalui b***tnya sebab otak kat lutut. Dah tua, harta melambak tapi nak bodek Najib melampau2 i macam tak ada langsung harga diri. Puji sana puji sini sampaikan orang gila pun tertanya2 siapa sebenarnya yang gila.Malulah kat cucu2.

    ReplyDelete