Monday, November 25, 2013

Minta cerai kerana zakar suami kecil

besar kuih siput ni jer kot.. wakaka

Seorang wanita Taiwan menceraikan suami yang dinikahinya selama empat tahun kerana memiliki zakar kecil. Isetri yang bernama Zhang juga mengatakan mantan suaminya gagal memenuhi janji berhubungan seks tiga kali seminggu.

Zhang 52, yang memutuskan berpisah dari Zhou, 55, mengatakan, "Zakarnya sangat kecil, seperti milik kanak-kanak. Kami tak pernah berhubungan seks selama pernikahan kami," ujarnya seperti dikutip The Sun News 2013

Pasangan itu berkenalan pada 2008 dan menikah lima bulan kemudian. Zhang mengatakan mereka tak pernah berhubungan seks sebelum menikah sebab sang pria menolak dengan alasan tak sesuai ajaran agamanya. Kenyataan pahit itu baru diketahui saat malam pertama pernikahan mereka.

"Dia juga impoten dan tidak dapat memenuhi tanggung jawabnya sebagai seorang suami. Kami bertengkar sepanjang malam dan saya memintanya untuk mencari pengobatan," ujarnya.

Pasangan ini berpisah sehari setelah pernikahan, namun bersama selama dua tahun sebelum Zhang menggugat cerai.

Kes perceraian akibat ketidakpuasan seks bukan hal baru. Pada 2008, seorang lelaki Rusia diceraikan isterinya setelah zakar yang dipanjangkan melalu pembedahan 'putus' semasa mengadakan hubungan seks dengan si isteri.

adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

No comments:

Post a Comment