Saturday, January 4, 2014

video - lima wanita menonggeng sambil goyang punggung ketika majlis 'zikir'


Entah apa pula amalan kumpulan ini. Sejak kecil mengenal islam gua tak pernah terdengar atau melihat program zikir yang begini rupa.

Tak berani nak kata ajaran sesat walau hati ini berat beranggapan sedemikian. Kita mohon bijak pandai dalam ilmu islam untuk memberi penjelasan.

Walau bagaimanapun layanlah video ini dan nilai perbuatan mereka. Jangan terperanjat tengok punggung lebor-lebor beb! wakaka



adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

13 comments:

  1. Adakah ini ratip untuk mendapat banyak anak???Pernah lihat video yang serupa di Youtube yang dilakukan oleh golongan Arab tapi bukan dari Arab Saudi.

    ReplyDelete
  2. hahaha kes gian nih ! ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  3. woi isa,kau kan an ti syiah....agak2 syiah ke tu.....wakakakaka,buntot lebau2 mcm tu kau tak minat ke...????????kehkehkehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakaka... tak ada info , gua tak berani tuduh... yang kedua, sepatutnya semua orang islam ada perasaan anti syiah. Kerana lebih berbahaya daripada kafir. bukan gua kata bro... gua berpandukan kata-kata ulama besar Yuuf Qardawi

      Delete
    2. yusuf qardawi.... tertinggal huruf s kat atas tuuu

      Delete
  4. woi isa,yusuf qardawi tu ulamak apa ke benda haaa...klu ulamak boleh keluar boleh bunuh org2 syiah...tak kira sape...org tua,perempuan,kanak2 dan sape saja org syiah...apa puinya ulamak...mereka itu kan ke man usia juga,dgn fatwa si qardawi tu menkapirkan syiah...tapi klu di sisi tuhan mereka itu klu tak kapir mcm mana...klu kap[ir pun takkan boleh bunuh bunuh jemcm tu...apa ke ahlussunnah sezalim mcm tu sekali...ini semua org2 sunnah termasuk ulamak besar sunnah dah termakan kerja jahat wahabi saudi yg jadi barua am erika dan israel tu,klu nak di bunuh org2 syiah tu agak sem udah mcm nak menembak burung gagak ke....aku memang kurang hormat kat sesetyengah ulamak2 yg taksub ni...apa nak di herankan...sedangkan sahabat2 nabi,yg hidup,makan,tidor,bersama2 dgn nabi,yg hafal al quran lagi melaut ilmu nya,alangkan sanggup berperang berbunuh2an sesama sendiri,seperti peperangan jamal dan perang siffin,berpuluh2 ribu sahabat2 nabi terbunuh dlm peperangan itu...ulamak hati klu dah jahat mmanusia boleh musnah akibat kejahatan mereka....kerja ulamak2 ni dari dulu sampai sekarang ni,....asyik mengkapir2kan ajeulamak klu hati nya jahat...jahat sebijik mcm iblis...soro bro gua pun ada pendirian...sori klu kita tak sepemikiran

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakaka... baguslah kalau ada pendirian. pendirian pun kena berlandaskan quran dan haadis. Apa masalahnya mengkafirkan syiah. Apa masalahnya menghalalkan darah syiah? memerangi syiah salah dari sudut apa? setelah terbukti penyelewengan mereka...

      Delete
  5. ok le gua tahu lu memang takkan publish komen gua,yg gua b elasah ulamak2 yg beran i mengkapirkan org tapi takut bila di belasah...lu pun betul2 punya pecacai...wakakakakah

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ada hal setakat komen bro... pendapt lu hak lu. pendapat gua hak gua...

      Delete
  7. ok bro gua tabik sa ma lu,sebab lu ada pendirian,nanti si qardawi tu nak pi hapuskan org syiah,lu pun boleh ikut pi sama,wakaka...si qardawi tu ulamak pengecut bro.....dia dari mesir semb unyi di qatar.....dia b acul bro....tengok syed qutub rela di gantung ,tak lari punya mcm si qardawi bacul tu....org mcm tu nak pi jihad lawan syiah....lawak lawak

    ReplyDelete
  8. Islam bukan untuk yang mengaku Ahlussunnah,Wahabi dan lain lainnya terutama Hadith yang disampaikan Muawiyah dan para ulama yang benci keluarga Rosululah sedangkan Allah menyayangi
    mereka dan meletakan mereka di Syurga yang utama.Saya tidak menamakan siapa yang membenci
    dan menyayangi melainkan cari sendiri dalam Hadith dan sejarah(sirah) yang ditulis oleh Thobari dan lain lain(Ibid) tetapi bukan dicetak baru kerana banyak yang tiada dicetak semula.

    ReplyDelete