Wednesday, October 23, 2013

Gadis bergaduh hingga tersembul buah dada

Jika semalam kami ada siarkan video tiga remaja
perempuan bergaduh sampai salah seorangnya pengsan, hari ini sebuah lagi video perempuan bergaduh tersebar di laman sosial.

Video berdurasi 3:24 minit yang dipercayai dirakamkan di Penampang, Sabah ini menyaksikan dua gadis seksi bergomol dalam semak.

Memang ganas habis sampaikan salah seorang yang menjadi ‘lauk’ dalam rakaman ini terpaksa melaungkan ‘Allahukbar’ dan meminta tolong sekuat hati, barangkali kerana terlalu takut melihat kawan gaduhnya dah macam naik hantu.

Kemarahan menyebabkan gadis yang mendominasi pergaduhan itu tidak dapat mengawal buah dadanya yang tersembul keluar beberapa kali dari baju T yang dipakainya.

Jika didengar pada perbualan mereka, punca kelahi dipercayai disebabkan oleh ‘mulut’ salah seorang daripadanya.

Apa yang kelakar setelah berjaya menumbangkan lawannya, gadis yang dikira pemenang dalam video ini baru sedar ada semut di telinga dan pahanya.





Tapi tak kiralah walau apa pun punca pergaduhan ini, kami tak fikir ini cara terbaik untuk menyelesaikan masalah.

Apatah lagi bagi kaum hawa, sebab buruk benar bila menengoknya.
Kalaulah bakal bini macam ini perangainya, sah-sah kena pangkah awal-awal lagi! – Mynewshub

adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

3 comments:

  1. apa kata anda

    http://ilham.karangkraf.com/karya-detail.aspx?idk=1607&idc=8029

    ReplyDelete
  2. maaf dek itu bukan video gua... maknya tuan punya video dah keluarkan dari youtube.

    ReplyDelete