Tuesday, September 10, 2013

US tersungkur aib di Afghanistan

Amerika telah menyertai senarai negara kuasa besar tentera yang tewas di tangan Mujahiddin Afghanistan selepas Russia. Amerika seperti juga Russia mempunyai senjata canggih dan sistem peperangan yang terhebat di dunia ternyata tidak mampu menewaskan puak Mujahiddin Taliban yang hanya menggunakan senjata konvensional seperti senapang bom tangan, dan pelancar roket. Pakain dan kelengkapan lain juga tidak memungkinkan Mujahiddin Taliban memenangi pertempuran dengan tentera AS yang jauh lebih canggih.

Kekalahan Amerika ditangan Mujahiddin Taliban adalah elbih memalukan berbanding Russia kerana Amerika Syarikat tidak bersendirian tetapi turut dibantu NATO. Kekalahan Amerika Syarikat juga bermakna kekalahan NATO terutama British dan Perancis.


update 10.9.2013
Pembunuha tentera AS telah berlaku minggu lalu apabila beberapa orang mujahideen Taliban memasuki pangkalan Amerika dengan hanya mempunyai AK-47 dan RPG ke salah sebuah kampung di Afghanistan dengan memakai pakaian seragam tentera Amerika dan memusnahkan kehidupan tentera Amerika satu demi satu.

Ini adalah satu operasi yang sangat berani dan berjaya dilakukan oleh Mujahideen Taliban. Media Amerika melaporkan hanya beberapa tentera Amerika sahaja dibunuh dan 6 jet pejuang berjaya dimusnahkan.

Biar gambar di bawah berbicara. Mujahideen Taliban  mendakwa mereka menembak mati  berpuluh-puluh tentera Amerika di tempat kejadian dan kemudian memusnahkan 6 jet pejuang dengan hanya menggunakan RPG.

Doakan pejuang~pejuang islam kita.Sesungguhnya kita adalah bersaudara.
Hasbunallah wa ni"mal wakeel..




Teringat hadis Nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W

“Akan senantiasa ada satu kelompok dari umatku yang berperang di atas urusan Allah. Mereka mengalahkan musuh-musuh mereka. Orang-orang yang memusuhi mereka tidak akan mampu menimpakan bahaya kepada (keteguhan) mereka sampai datangnya kiamat, sementara keadaan mereka tetap konsisten seperti itu. HR. Muslim: Kitabul imarah no. 3550.

“Apabila kalian melihat ada panji-panji hitam datang dari arah Khurasan maka datangilah ia karena di dalamnya ada khalifah Allah Al-Mahdi.” HR.imam ahmad.

Kekuatan Khurasan adalah Afghanistan. Sebab itulah mereka cuba menawan Afghanistan.

Amerika dan orang orang kafir menganggap pasukan panji hitam itu sebagai terorris. Realitinya sebagian besar kaum muslimin pun terhasut oleh amerika sehingga turut melabel pejuang mujahiddin sebagai pengganas. Padahal Rasulullah mengkhabarkan bahwa pasukan panji hitam dari khurasan itu adalah MUJAHIDIN yg HAQ..

Dalam video di bawah diterangkan secara terperinci akan punca kemengan Mujahiddin Afghanistan menentang Amerika Syarikat.

Jantung adalah Afghanistan. Sebab itulah mereka cuba menawan Afghanistan.

Video ini membuktikan kemengan Mujahiddin di Afghanistan



adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

1 comment:

  1. Macamana hebatnya pakaian, senjata dan alat tenologi asykar kafir dan munafik, mana mungkin boleh mengalahkan para Mujahid yang bersenjatakan Iman dan Taqwa. Bukankah alam ini kepunyaai Allah?? Peringatan kepada pemerintah2 yang munafik dan yang benci pada Islam, di dunia kamu akan dikalahkan dan dimalukan; sedangkan seksa kubur dan Neraka Jahanam menunggu2 kedatanganmu!

    ReplyDelete