Thursday, September 26, 2013

Provokasi bermula - Perceraian PAS dengan PR semakin hampir???

Lihat jawapan beliau dalam perenggan kedua itu ada kena mengena dengan FAS atau tidak? Fikirkan apa niat sebenar?
Ramai tidak peduli akan maksud disebalik seruan pemuda PAS terhadap kepentingan bolasepak Selangor. Menyasarkan MB Khalid Ibrahim yang kononnya gagal membantu kemajuan bolasepak Selangor hingga menyebabkan pemain berkualiti bakal meninggalkan Selangor pada musim hadapan kerana mendapat tawaran lumayan dari JDT.

Soalan-soalan ini perlu kita ajukan kepada diri kita sendiri
1. Sejak bila PAS menitikberatkan soal sukan?
2. Mengapa tiba-tiba PAS mengambil berat soal sukan dalam negara?
3. Mengapa PAS tiba-tiba lebih pentingkan maksiat daripada masjid?
4. Mengapa sekarang ditimbulkan iaitu ketika saat-saat panas ada orang dalam PAS mahukan PAS bercerai dengan PKR?

Jika apa yang ada dalam pemikiran gua ini benar, maka nyawa PR memerintah Selangor hanya tinggal beberapa bulan sahaja lagi.

Surflah google, yahoo atau MSN .. carilah berita PAS dan sukan... jumpa atau tidak????

wakaka 

adios
Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

7 comments:

  1. Kalau berfikir cara negative, perkara yang tak ada kena mengena pun di jadikan isu.

    ReplyDelete
  2. Tuan,

    Biarkanlah geng si luncai ini dengan labu-labu bocor ( berlogo UG) yang dibekalkan oleh Umno untuk mereka berenang dalam kolam Umno/BN dalam PRU 14 nanti. Tak guna dihalang kerana lambaian jawatan,kemewahan yang menanti telah mengabui mata mereka akan hakikat yang mereka akan disembelih oleh Umno hidup-hidup dengan menggunakan pisau berkarat setelah Umno/BN menang dalam PRU14 nanti. Episod tahun 1978 akan berulang lagi, dimana PAS telah ditendang keluar dari BN dengan cara yang jijik.

    Geng siluncai ni tak faham bahawa Umno menjangkakan kawasan-kawasan luar bandar di semenanjung yang memenangkan mereka dalam PRU13 akan menjadi tidak selamat lagi apabila sebahagian besar golongan muda akan berhijrah ke bandar dan semi-bandar kerana faktor ekonomi. Yang tinggal hanya golongan tua yang menjadi pengundi tegar Umno semakin mengecil.

    Disinilah Umno memerlukan kerjasama PAS iaitu mengantikan undi-undi golongan muda yang berhijrah dengan undi-undi penyokong PAS. Itu je tujuan UMNO bak bekerjasama la, nak berUG la dengan PAS. Umno risau tentang kerusi-kerusi di kawasan luar bandar yang bertaburan di seluruh Semenanjung Malaysia yang dimenangi sekarang apabila datang PRU14 nanti. ITU JE AGENDA UMNO YANG GENG-GENG LUNCAI DALAM PAS TAK TAHU!

    Dalam PRU14, Umno amat risau dengan kerusi-kerusi yang mereka menang dalam PRU13 di Semenjung yang kebetulan didominasi oleh orang melayu dan yang mempunyai ahli PAS yang ramai. DI SABAH, UMNO TAK RISAU SEBAB MEREKA KONFIDEN BOLEH MENGEKALKANNYA DALAM PRU 14 NANTI.

    Jadi, eloklah kita tidak berusaha orang yang kemaruk untuk meninggalkan kita dan menyeberang kesebelah sana untuk ditipu dan disembelih hidup-hidup. Seelok-eloknya kita PERMUDAH DAN PERCEPATKAN pemergian mereka supaya kita boleh membuat persedian awal untuk menghadapi PRU14 tanpa mereka.

    bat8

    ReplyDelete
  3. UBN ketawa besar dan GUMBIRA yang teramat sangat melihat gelagat macai PAS nih...

    ReplyDelete
  4. INI SEMUA PALA BAPAK KORANGLAH....APA BODOH ISU2 NI UNTUK DI LAYAN.....GILA...MASING2 GILA NAK BECAKAP...MASING2 GILA NAK TUNJUK ADA KUASA...HEYYYYYY BUAT KERJALAH...BIAR GAJI YANG DITERIMA TU HALAL....BUKAN JUAL AYO LIYO JE...

    ReplyDelete
  5. Selalunya macam nilah sifat manusia. Bila Allah dah uji dengan sedikit kuasa dan kemewahan manusia mula lupa diri, inginkan kuasa dan pangkat lebih.... akhirnya Allah sembamkan mukanya ke tanah! Inilah yang akan berlaku pada Pas jika pemimpin2nya mula menunjukkan keegoan setelah diberi sedikit kuasa oleh Allah.

    ReplyDelete
  6. aku setuju PAS amik alih selangor. Tutup itu pusat judi and maksiat.

    ReplyDelete
  7. Sejak bila pun PAS tiba2 prihatin tentang perkembangan sukan. Ketua Pemudanya tak peduli tentang itu pun.

    ReplyDelete