Saturday, January 4, 2014

Bukti terkini - Ketakutan dan kebencian barat kepada Muslim brotherhood mendorong kudeta

Anda lihatlah bahawa tidak senang duduk,  tak lena tidur dan tak lalu makan puak-puak kufar terutama US dan Israel dengan kebangkitan Islam melalui gerakan Ikhwanul Muslimin di Mesir.

Barat sedar adalah satu keburukan buat sistem demokrasi jika Khilafah tertegak melalui sokongan hebat dari gerakan Ikhwanul Muslimin. Mungkin kerana ini Dr. Mursi digulingkan dengan cepat (hanya setahun) untuk mengelakkan sokongan dari pemimpin Islam lainnya dalam mengembalikan Khilafah.

Barat sebenarnya lebih mengenali Khilafah daripada umat Islam di tempat kita hari ini yg terlalu menyanjung sistem demokrasinya dengan ghairah pula pada semangat nasionalisme nya berbanding memperjuangkan agama.

Bangunlah dari tidur muslimin dan muslimat baik yg ada di Malaysia dan Indonesia, saatnya untuk kita mencari penyelesaian/solusi untuk berganding bahu bersama menyokong perjuangan saudara kita di Timur Tengah dan Afrika terutamanya.

Selamat Menonton.


Dah tonton?
Sekarang masa untuk kita fikirkan mengapa puak belah sana menyokong penggulingan Morsi? Adakah mereka juga takut akan kebangkitan Islam?
Fikir dan simpan dalam hati sendiri...

Mengenali Putera Nadher Amarhan Maderner pemuda bertatoo dalam pasukan bolasepak Malaysia


adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

No comments:

Post a Comment