Saturday, August 17, 2013

Syiah rancang serang Mekah sekali lagi

Jurucakap Syiah mendedahkan rancangan mereka untuk menyerang Mekah!!
"Faiz Shakir", salah seorang jurucakap Hizbullah secara langsung dalam sebuah rancangan tv di OTV:

"Hisbullah tidak dapat dimusnahkan, ianya yang terkuat dikalangan negara-negara Arab, lebih kuat dari empayar-empayar diseluruh dunia dari segi ekonomi, ketenteraan dan sosial, apa yang kamu fikir?

Kami tidak takut dengan ancaman Bandar Ibn Sultan ( seorang putera raja Qatar yang mengancam untuk menyerang Bashar) malah Saudi sekalipun dengan seluruh kekuatannya, dari raja mereka hinggalah kepada rakyat mereka yang terakhir, mereka fikir mereka siapa? Jika mereka mengebom Qasiun Damsyik (tempat dimana kekuatan Bashar pada paras maksimum), kami akan menyerang Mekah dihadapan kepala mereka sendiri.

Sejarah Islam - Syiah menyerang dan memusnahkan kaabah pada 929-952 Masihi.


Wartawan: "Mekah? Bukankah itu tempat suci bagi mereka?"

"Faiz Shakir": Biarkan aku bercakap, aku tidak kisah semuanya lagi, ini adalah fakta, kami akan memusnahkan Mekah dan Madinah, dan juga Jeddah dan Riyadh dengan mereka semua yang ada dan tinggal dalam bandar-bandar ini, ini adalah fakta strategi. Kewujudan kami lebih penting dari 'batu-batu' dan 'bukit-bukit' mereka.

Wartawan: (masih lagi dalam keadaan terkejut!!) Siapa yang akan memusnahkan Mekah? Iran? Syria? Hisbullah?? Tempat itu adalah tempat suci bagi mereka!!!

"Faiz Shakir": Aku tidak akan mendedahkannya, tapi jika mereka mengancam kami, kami tahu bagaimana untuk membalas ancaman itu. -http://www.youtube.com/watch?v=vG0kmsIYYms

Sejarah Islam - Syiah menyerang dan memusnahkan kaabah pada 929-952 Masihi.


adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

3 comments:

  1. Mujahidin-mujahidin di Asia dan seluruh dunia harus bersiap sedia. Allahuakhbar.

    ReplyDelete
  2. komen aku tak di terim a sbb aku tak berotak mcm otak kau,org yg jiwa dia dah di rasuk rasa kebencian dia sen tiasa takut pada kritikan

    ReplyDelete