Friday, August 16, 2013

muslimah dipukul dan dibogel (video)

hiasan saja. 
Gambar wanita yang dianiaya dengan teruk, dipukul, disepak, dipijak dan dibogelkan ada dalam video di bawah.

Gambar di sebelah ada printscreen daripada sebuah video yang memaparkan berjuta-juta menyertai demonstrasi menentang pembunuhan beramai-ramai.

Sedikit keterangan tentang video di bawah

Seorang anita dipukul berkali-kali di kepala dan tubuh dengan cota logam. Seakan tak puas dengan pukulan berkenaan, seorang tentara menginjak kepalanya berulang kali. Perempuan itu dengan lemah mencoba untuk melindungi kepalanya dari pukulan tanpa henti itu dengan tangannya. Namun, dia kemudian tak sadarkan diri dalam serangan yang memalukan itu, dan dia dibiarkan tergeletak tak bergerak dengan aib aurat terdedah.

Perempuan yang tak disebutkan namanya itu, tidak mahu tampil karena merasa malu dengan perlakuan yang dialaminya. Rekaman video dan fotonya ketika dipukuli, ditendang, dan akhirnya tersungkur di tanah di Tahrir Square, Kairo, itu telah menjadi berita utama di seluruh dunia.

Sakdikan kekejaman tentera Sisi


adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

No comments:

Post a Comment