Saturday, January 4, 2014

Ismail Haniyeh tidak solat

Tahukah anda bahawa Perdana Menter Palestine, Ismail Haniyeh tidak solat? walaupun beliau tahu bahawa solat itu wajib bagi umat islam apatah lagi beliau merupakan seorang hafiz.

Gambar ini menunjukkan dengan jelas bahawa beliau tidak melaksanakan solat walaupun duduk dalam saf yang betul untuk solat berjemaah.

Nyata sekali Pemimpin HAMAS itu menolak untuk berimamkan syiah. Kerana itulah beliau hanya duduk dalam saf tetapi tidak mengerjakan solat di belakang Imam syiah.


adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

7 comments:

  1. Hahaha. Dia solat jamak qasar la. Dari palestin ke Iran kot.

    ReplyDelete
  2. Pelik la klu begitu....sudah dlm saf x solat....

    Setidak tidak nya...ikut solat...lupakan soal fahaman...agar ia kelihatan cantik dan yg afdal Solat itu di kerjakan...

    Ini lah buih yang di gambarkan oleh Nabi di akhir zaman.



    ReplyDelete
  3. tak boleh bro... apabila hati kita mengakui mereka sesat dan bukan islam maka adalah haram berimamkan mereka.

    ReplyDelete
  4. Pengikut syiah ni semua bkn penganut islam.tu pasal dia ddk jer.

    ReplyDelete
  5. kau org semua jgn jadi bodoh dan jgn cub a jadi munafik no1,entah2 dia tengah sembahyang tiba2 dia terkentut,maka batal sembahyang dia,dia nak keuar mcm mane,takkan nak langkah kepala org,klu dah jadi pengikut iblis tu...nak fitnah aje.....laknatullah le org yg suka adu domba

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko bodoh ke ape..mna boleh solat berimamkan syiah..ko yg bodoh..lain sblm komen blajar dulu

      Delete
    2. ko ni cikmatgelap jgn kata dekat org bodoh...tgok diri sendiri dulu...mna boleh berimamkan syiah...aduyai..len kali bljar dulu..jgn men komen ja

      Delete