Saturday, August 24, 2013

Aksi anak dara Michael Jackson cari glamour

Paris Jackson yang telah dimasukkan ke hospital pada 14 Jun lalu kerana cubaan membunuh diri membuat penampilan glamour. Dia mendapat kecederaan setelah mengelar pergelangan tangannya. Gadis manis itu dikatakan sebagai amat tertekan oleh peguam Perry Sanders namun media menganggapnya sebagai satu usaha membina identiti diri untuk mendapat perhatian dunia sebagai langkah pertama ke arah mencapai sesuatu.

Gimik sebegini memang popular dalam dunia orang-orang popular dalam seni hiburan. Di Malaysia, untuk mempromosikan sesebuah filem ada kalanya pelakon wanitanya sering dilibatkan dengan suatu kontroversi seperti, ditangkap khalwat, mabuk di kelab malam, bergambar dengan pakaian terover seksi dan sebagainya.

MJ pesan kat gua kalau nak meminang Paris kena tunggu umur dia 21 tahun

adios

Disclaimer
"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

No comments:

Post a Comment