Tuesday, May 21, 2013

Adam Adli cetus perpaduan kaum tahap tertinggi - berita bergambar

Ada apa dengan nama Adam Adli...sehingga beribu-ribu rakyat Malaysia membantah penahanannya oleh Polis diRaja Malaysia. Bervagai kaum dari segenap lapisan masyarakat sedang berhimpun bagi menuntut supaya Adam Adli dibebaskan daripada tuduhan menghasut.

Dari rakyat biasa sehinggalah pemimpin masyarakat yang bergelar ahli parlimen turut hadir memberi sokongan kepada para hadirin. Tembok perkauman berjaya diruntuhkan oleh Adam Adli. Melayu,cina dan india bersama-sama mengadakan demonstrasi aman bagi membebaskan Adam Adli.

Dalam ucapannya , Ambiga menegaskan bahawa barisan peguam sedang berusaha untuk membebaskan Adam Adli.

Pastinya Adam seorang pelajar yang matang dan tahu akan setiap perkataan yang dituturkannya. Entah di mana silapnya sehingga dia didakwa menghasut dalam satu ceramahnya tentang peristiwa13 Mei. Video ceramah beliau yang didakwa mengandungi hasutan ada di sini.







Cik Murnie Hidayah Anuar

Nurul Izzah Anwar
Ambiga dan Halim Hamid (ayah Adam Adli)

Zunar
Aunti Bersih


Rafizi kumpul 8 saksi Kejadian Kad Pengenalan Digunakan Oleh Pengundi Hantu Di Seluruh Malaysia



adios

3 comments:

  1. Salam. Ambiga tu bkn org yg beria2 nakkan hak beragama yg sama rata n dia jugak peguam lina joy dulu kan? Blh ikut ke org mcm ni? N jgn nak memandai nak kutuk aku ejen puak satu lagi.. sbbnya confirm sekali lagi korang xkn dpt undi aku, pengundi atas pagar yg meluat asyik kena maki bila bg pendapat yg x sebulu dgn korang..

    ReplyDelete
  2. Salam. Ambiga tu bkn org yg beria2 nakkan hak beragama yg sama rata n dia jugak peguam lina joy dulu kan? Blh ikut ke org mcm ni? N jgn nak memandai nak kutuk aku ejen puak satu lagi.. sbbnya confirm sekali lagi korang xkn dpt undi aku, pengundi atas pagar yg meluat asyik kena maki bila bg pendapat yg x sebulu dgn korang..

    ReplyDelete
  3. http://rainbowoftruth.blogspot.com/2012/09/malaysiakini-subversion-and-covert.html

    SUBVERSION AND COVERT OPERATIVES, FUNDED BY FOREIGN PRO-JEW ORGANISATIONS WITH WORLD AGENDA.

    HAPPY READING

    ReplyDelete