Thursday, April 25, 2013

Penyokong PAS naik angin- seorang koma jatuh longkang di Dungun

ini gambar hiasan saja tau
Cybertrooper Pakatan Rakyat  melaporkan bahawa....

Satu pergaduhan telah berlaku di DUNGUN TERENGGANU,,, KETUA PERKASA bahagian dungun dan juga merupakan orang kuat mat said, koma setelah jatuh tersembam ke dalam longkang setelah di serbu oleh penduduk Dungun yang berang dengan lagak samseng beliau...

Kejadiannya berpunca daripada tindakan majlis perbandaran Dungun bertindak membuang bendera-bendera PAS di hadapan PASAR BUAH DUNGUN, sedangkan bendera umno tidak di buang.. lalu penyokong-penyokong PAS mempertikaikan HAL itu.. lalu datanglah Samseng taik kucing Perkasa mebuat kecoh di tempat tersbut ..

Penyokong-penyokong yang sedang panas dengan tindakan majlis perbandaran yg sememangnya di kenali sebagai barua umno bertambah panas bila samseng itu memaki hamun dan mngatakan PAS parti ajaran sesat .......   lalu berlakulah tolak menolak.

Semasa penyokong2 PAS mula menyerbu , dia cuba melarikan diri lalu jatuh ke dalam longkang dan terhantuk hingga berlaku perdarahan di kepala dan penyokong2 PAS datang meludah orang tersebut yg masih di dalam longkang saat itu,,, polis dtg tenteramkan keadaan dan penyokong umno yg ketakutan di situ mula mengangkat orang tersebut untuk dibawa ke hospital.. dan sehingga kini dia masih belum sedarkan diri...

Mangsa merupakan orang KEMAMAN .. ko ingat samseng ko jer.. ko pikir samseng orang simpan kat pajak gadai ? ke guaner?- Cybertrooper Pakatan Rakyat 

wakaka.... yang tak boleh tahan ayat brader kita ni. Perkataan yang gua rasa tak patut gua tukar dengan perkataan "orang tersebut"

Yang kelakarnya mamat tu cuba tunjuk hero. Dialah yang kuat, dialah perkasa dan segalanya. Baru kena sergah dah lari lintang pukang sampai longkang pun tak nampak. Punya la gelabah...Lagi memalukan jika penyokong PAS yang ada di situ hanya berkain pelikat sahaja. Nak rentap macam mana..... wakaka

Adios

 for my own record

No comments:

Post a Comment