Wednesday, March 20, 2013

Wakil rakyat mengamuk: Tendang wakil rakyat lain bertalu-talu

Wakil rakyat mana ni. macam kena rasuk hantu. Kata pejuang Islam... wakaka.. Memalukan. Kalah hujah terus ngamuk. Tendang orang macam budak-budak tadika. Tak ada style hero langsung. Style gangster pun tak ada.. Wakil rakyat yang kena tendang tu selamba sahaja.

Dah nama pun wakil rakyat. Apa berlaku pun kena jawab dengan hujah. Kalau nak lawan kudrat elok join gusti. Cari makan kat WWE. Kalau nasib baik boleh hidup kaya raya. wakaka

Lebih bernasib baik kalu, boleh jadi bintang pelem... wakaka




Tidak diketahui bila perkara ini berlaku tapi yang penting adalah tahap keilmuan seorang wakil rakyat adalah faktor yang cuba didedahkan melalui video ini. Ianya akan membantu kita berfikir dalam menentukan wakil rakyat yang akan kita undi dalam PRU13.

Wakil rakyat sebeginikah yang kita dambarkan?
wakaka

adios.


No comments:

Post a Comment