Tuesday, March 5, 2013

Seorang Pengkhianat isu Lahad Datu dikenalpasti... anak Sabah sila ambil tindakan

Seorang pengkhianat negara yang dipercaya masih berada di Sabah dengan selamat telah dikenalpasti. Dia menggunakan nama Rhadz S Barri pada asalnya tetapi kemudian menukar nama kepada Eowqito S Barri  di FB nya.

Semasa menggunakan nama Rhadz , dia telah memuat naik pelbagai gambar dirinya bersama senjata. Dia turut mengutuk kerajaan dan mengagungkan penceroboh Sulu. Apabila krisis makin berat dia telah menukar namanya di FB dan memadam segala gambar lamnya.

Dia kini sedang dicari polis.


Kepada anak Sabah yang marah akan budak ini, sila berhati-hati. Dia dipercayai cekap menggunakan senjata. Awas dia mungkin gerila terlatih. Ada peluang taji kalu kasi taji la....kasi pengsan agar lebih selamat.  Kalau dia dalam keadaan sedar bermacam perkara boleh dilakukannya. Dah pengsan baru bagi polis.

Jangan lupa sebijik penumbuk lu kat muka dia niatkan bagi pihak gua... wakaka
Lebih kurang macam ni niatnya" yang sebijik ni aku belasah bagi pihak GeloraHatiMuda"
macam 'on behalf' la..... wakaka!!!

Apa patut kita buat dengan mamat ni pulak, Nak pelangkong ke?



TIPS PERANG - Jilat sedikit darah musuh yang anda bunuh supaya tidak mengganggu fikiran terutama sebelum tidur. - ikhlas dari GeloraHatiMuda. (Kalau ditembak dari jarak jauh tak perlu kerana anda tidak akan terasa bahawa anda membunuh.. tak nampak darahnya mengalir. Maka trauma krn membunuh tidak akan berlaku ke atas anda)

kalau nasib tak baik kena darah yang ada AIDS , nasibla... wakaka

Ingat!!! Jangan sampai peluru senapang dia singgah di tubuh lu orang...... sudah!!! 
Berhati-hati bro!!!!
All the best from GeloraHatiMuda

adios

No comments:

Post a Comment