Friday, March 29, 2013

Satu-satunya gambar Nurul Izzah yang paling seksi

Gambar tak clear tapi gua suka gambar ini
Ini memang pebret gua

YANG KAT BAWAH NI LAGI SEKSI
Fikirkan fakta ini juga. Berapa baki tanah rezab jika BN terus memerintah Johor?

adios

5 comments:

  1. kalau xnk komen negatif,ko jangan la upload gambar mcm ni,jangan aibkan orang

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. sebaiknya deletelah gmbr last sekali tu..satu msia tgk..kesian lah dia, dia kan seorg isteri dan ibu..

    ReplyDelete
  4. Saudara, sy rs lebih baik gambar yg terakhir tu di delete. Kasihanlah dia, dia seorg isteri dan juga seorg ibu..Aurat dia didedahkan sebegitu tanpa beliau sedari. Tambahan pula, blog saudara ini sgt ramai pengunjung.

    ReplyDelete