Tuesday, February 26, 2013

sepanduk 'BN penipu' bikin Muhyiddin Yasin tertunduk malu di Sabah

Keangkuhan puak janji ditepati dicabar penduduk Sabah. Kehadiran Muhyiddin Yasin di DUN Nabawan Parlimen Pensiangan,Sabah disambut dengan sepanduk yang menuntut janji-janji yang belum ditunaikan oleh kepimopinan BN termasuk sebuah hospital yang masih belum nampak bayang ceracaknya..


 Mana hospital kami? BN penipu
wakaka
Kunjugan Timbalan Perdana Menteri merangkap Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin ke Sabah pada 23hb Februari 2013 yang lalu telah mendapat kejutan maut sambil dimalukan oleh penduduk DUN Nabawan Parlimen Pensiangan, Sabah.

Apabila beberapa sepanduk menuntut janji-janji yang pernah ditaburkan oleh Kerajaan UMNO/BN kepada rakyat Sabah masih belum tertunai lagi.

Keberanian yang ditonjolkan oleh penduduk Sabah secara terbuka, tegas dan berani ini amat mengejutkan sekali.

Senario sebegini belum pernah terjadi apabila pembesar negara membuat kunjungan maupun lawatan rasmi ke Sabah sebagai tanda rasa hormat yang amat tinggi.

Tetapi itu semua sudah menjadi sejarah. Rakyat Sabah kini sudah mula bangkit mau melakukan perubahan. Rakyat Sabah sudah muak dan bosan sampai nak muntah dengan segala janji-janji manis UMNO/BN.

Rakyat Sabah pun dah sedar yang janji-janji manis yang ditabur UMNO/BN langsung tidak boleh dipercayai.

KEPERCAYAAN SIFAR ! Sabah kini jelas bukan lagi deposit kekal tetap UMNO/BN pada PRU 13 nanti.

Perubahan besar bakal melanda politik Sabah sehingga tempiasnya mengenai tubuh Putrajaya.. Ins'y Allah.
INI KALI LAH TUKAR..JOM UBAH.. SELAMATKAN MALAYSIA. ~omakkau

Ini pula adalah laporan bernama yang langsung tidak menyentuh perihal sepanduk tersebut kerana ianya jelas menunjukkan BN hanya pandai berjanji. Namun untuk menunaikannya jauh panggang dari api... wakaka... Ini kali lah!!!


adios

No comments:

Post a Comment