Friday, June 21, 2013

Tiga Negara Diperintah Dajjal Sudah Bergabung- mai baca sat!

Isu sebenar yg berlaku di Syiria..

3 sebab negara Syiria lebih DIUTAMAKAN dari Palestine untuk jihad:

1)Keadaan di Syiria lebih teruk dari Palestine.. Umat Islam telah ramai dibunuh dgn kejam.. Beranding dgn Palestine, walau bertahun2 telah dijajah dizalimi, kematian rakyat palastine 60 ribu org alam tempoh 60 tahun..

Tapi di Syiria.. 60 ribu yg telah TERKORBAN dgn HANYA TEMPOH 2 TAHUN kekejaman berlaku.. tapi itu baru yang diwar2kn.. yang ditulis.. tapi disebaliknya ada lagi kematian yang tidak direkod berpuluh2 ribu lagi kematian..

2) Quran dan Sunnah melihat keutamaan negara Syiria di mana bumi Syria adalah bumi Dimasyh: tempat Nabi Isa akan turun nanti, Syam Syria.. dan Imam Mahdi mengikut dalil al-Quran..

3) Jadi jihad di negara Syiria kerana bantu syiria ibarat bantu Palestine..
Tiada satu pun masjid di syiria yg tidak dibom. Masjid dihina..orang Syiah mencabuli wanita ahli sunnah di dalam masjid.

Di Syiria tiada Hospital untuk bantu orang Sunnah.. jika mereka dibom,mereka dibiarkn macam tu je..kesakitan hingga mati. si emak tak boleh tolong dan akan rahsiakn kematian ahli keluarganya, jika tidak akan ditangkap dan dibunuh juga..

SYIAH buat kekejaman sebab dia berpegang bahawa halal darah ahli sunnah wal jamaah.. mereka percaya jika dapat sembelih ahli sunnah, darahnya di bumi ni..akan dapat bangkitkn ketua mereka nanti iaitu: al Masih ad Dajal laknatullah!!!

Sementara itu Prof. Dr. Yusuf Qardhawi  beberapa bulan lalu menyatakan seperti berikut;

Prof. Dr. Yusuf Qardhawi berpandangan, mereka yang telah menunaikan ibadat haji dan umrah wajar bagi mereka menggunakan wang tersebut untuk didermakan kepada saudara seagama di Syria yang amat memerlukan waktu ini.

Berdasarkan aulawiyat (keutamaan), menurut beliau situasi yang terdesak waktu ini di Syria dan di seluruh dunia menyaksikan umat Islam ditekan dan dizalimi memerlukan kepada keprihatinan dan pertolongan. Melainkan mereka yang buat pertama kali menunaikan ibadat haji kerana ia merupakan kefardhuan bagi setiap muslim sekali dalam seumur hidup.

Menurut Syeikh Qardhawi, beberapa kaedah yang digariskan oleh Islam perlu dinilai iaitu:

Pertama: Allah tidak akan menerima amalan sunat hingga ditunaikan amalan fardhu. Contohnya, setiap mereka yang mengerjakan umrah tanpa mengeluarkan zakat sebagai contoh, maka umrahnya ditolak oleh Allah.

Keutamaan mengeluarkan harta bagi mengerjakan umrah ialah perlu dibersihkan terlebih dahulu hartanya dengan kefardhuan zakat.

Kedua: Allah tidak akan menerima amalan sunat yang menjurus kepada perbuatan yang haram kerana menyelamatkan dosa dari yang haram perlu didahulukan berbanding memperoleh pahala dari amalan sunat.

Ketiga: Pintu kebaikan yang dikurniakan oleh Allah amat luas maka jangan disempitkannya kerana mereka yang mengerjakan haji secara berulang kali akan menutup peluang saudara Islam lain yang masih belum berkesempatan menunaikan ibadat ini.

Justeru, dua kesimpulan yang dibuat kepada mereka yang melakukan ibadat haji berulang kali:

1) Dapat menggunakan wang tersebut bagi membantu umat Islam yang kesusahan yang amat memerlukan bantuan.

2) Memberikan peluang kepada saudara Islam lain yang masih belum menunaikannya

Fakta wasukalu

Selama tempoh sekitar 70 tahun Zionis menjajah bumi Palestin, mereka telah membunuh sekitar 30 ribu umat Islam Palestin. Manakala rejim Syiah Nusairi (era Bashar) di Syria pula, dalam tempoh 2 tahun sahaja telah membunuh lebih daripada 50 ribu umat Islam Syria.

Jika dicampur jumlah mangsa tragedi Hama pada tahun 1982 (era Hafeez Asad) yang mengorbankan lebih 46 ribu umat Islam, maka jumlah keseluruhan umat Islam yang dibunuh Syiah di Syria ialah 96 ribu orang sejak tahun 1982 iaitu tempoh masa yang lebih singkat iaitu 30 tahun sahaja. 

Kesimpulannya Syiah membunuh ASWJ dengan purata 3200 orang setahun selama 30 tahun manakala yahudi zionis Israel membunuh ASWJ dengan purata 428 orang setahun selama 70 tahun.

Perkara yang perlu kita fikirkan untuk mengaitkan Israel, AS, Negara Syiah Iran, Iraq dan Syria

1. Penyerahan Bukit Golan kepada israel
2. Penyiaran empat rangkaian agama Iran dari stesen di Israel
3. Peranan Amerika menyerahkan Iraq kepada kepimpinan Syiah
4. Kaitan yahudi Israel dengan yahudi iran. 70.000 yahudi Iran telah berpindah ke Israel selepas kejayaan revolusi Islam di Iran.
5. Darah yahudi dalam tubuh ahmadinejad
6. Sejarah syiah menurut ASWJ - Hasil tipu daya oleh seorang yahudi yaman. Syiah diasaskan oleh Abdullah Ibnu Saba' seorang Yahudi dari San'a Yaman.

7. Lihat peta di bawah. Dengan penyerahan Iraq kepada pemerintahan Syiah bermakna tiga negara dikuasai syiah seolah-olah bercantum dalam peta.

Jika benar andaian gua bahawa syiah adalah proksi yahudi Israel bermakna keempat-empat negara dajjal sudah bergabung (saling bersambung) berdasarkan kedudukan peta politik.

8. dan kaitan Syam sebagai lokasi perang akhir zaman dan lokasi turun nabi Isa di akhir zaman.


Walaupun Syam/Syria bukan tanah suci umat Islam seperti BaitulMuqadis namun ia adalah bumi ambiya di mana letaknya makam para ambiya seperti Nabi Nuh AS di Kerak dan makam nabi Sulaiman AS di Sarfah. ASWJ Syria juga perlu dibantu seperti mana bantuan kita kepada Palestine.

Ingat yahudi ingat syiah, 
Amerika, Israel, Iran, Iraq, Syria, dan Lebanon adalah sekutu

Memang haram jadah. Syiah di Malaysia macam mana?
Apabila mereka berkembang, adakah ASWJ akan turut dimusuhi dan dibunuh?

artikel berkaitan
Kanak-Kanak Pencetus Kebangkitan ASWJ Syria Menentang Bashar Al-Asad

gadis Israel ini pemuja Ahmadinejad rupanya


adios

14 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. banyak fakta mengarut.....jgn guna formula matematik utk menulis fakta

    ReplyDelete
  3. bloger musibat ni kan ke ISA,tinggi ke ilmunya mengenai mazhab2 dlm islam,klu jahil jgn le nak memandai2 mengkafirkan syiah,klu bodoh jgn lagak pandai

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakaka... syiah mengamuk di sini.. welcome... banyak lagi fitnah tentang syiah di sini.... surf dan baca.

      Delete
  4. Orang yg mengkafirkan sahabat memnglah kafir. Bukan syiah aje. Org lain pun blh jd kafir kalau mengkafirkn sahabat nabi s.a.w. Wallahualam.

    ReplyDelete
  5. Orang yg mengkafirkan sahabat memnglah kafir. Bukan syiah aje. Org lain pun blh jd kafir kalau mengkafirkn sahabat nabi s.a.w. Wallahualam.

    ReplyDelete
  6. Orang yg mengkafirkan sahabat memnglah kafir. Bukan syiah aje. Org lain pun blh jd kafir kalau mengkafirkn sahabat nabi s.a.w. Wallahualam.

    ReplyDelete
  7. Orang yg mengkafirkan sahabat memnglah kafir. Bukan syiah aje. Org lain pun blh jd kafir kalau mengkafirkn sahabat nabi s.a.w. Wallahualam.

    ReplyDelete
  8. Tolong paham maksud syiah terlebih dahulu. Syiah ialah mereka yang mendakwa ajaran mereka "Islam" tetapi sbenarnye jauh terpesong, jadi syiah ni ada dimana2, bukan saje di negara2 dalam entry ni, tapi Ayah Pin kat msia tu dlu pon syiah jugak. Jadi ada yang dianggap syiah tapi sbenarnye bukan (sbb masalah bidaah2 kecil seperti letak batu depan mase solat, bile die tanye rupenye die ckp bkn die sembah batu, die sembah Allah, cume tu adat die untuk lurus ke arah kiblat je, x de batu pon x pe), tapi majoriti yang dikatakan syiah boleh dianggap sbenar2 sesat. Jadi yang paling teruk skrang Ialah yang kt syria skrang ni, pemerintahnya yang benar2 syiah paling besar skali, sehinggakan mengaku dielah tuhan sedangkan die guna nama islam sebagai agamanya. jadi tlg phm skit je kwn2.

    ReplyDelete
  9. Jelas dan Nyata hujjah dalil-dalil dari As Sunnah sendiri:-

    Imam Az-Zahabi telah mengemukakan satu riwayat daripada Sayyidina Ali sebagaimana dinukilkan oleh Ibn Hajar al-Haithami bahawa Sayyidina Ali berkata: “Rasulullah SAW bersabda: “Akan muncul di dalam ummatku di akhir zaman nanti satu golongan yang dinamakan Rafidhah. Mereka menolak Islam.” Imam ad-Daraqutni mengemukakan hadits ini dengan sedikit tambahan iaitu Rasulullah SAW berkata kepada Ali: “Sekiranya kamu menemui mereka hendaklah kamu bunuh mereka kerana mereka adalah golongan musyrikun.” Ali berkata: “Aku bertanya Rasulullah SAW : “Apakah tanda yang ada pada mereka?” Baginda bersabda: “Mereka terlalu memuji-muji engkau dengan sesuatu yang tidak ada pada engkau dan mereka memburukkan-burukkan para sahabat.” (Imam Ibn Hajar al-Haithami, As-Sawa’iqu Al-Muhriqah, halaman 102)

    Imam al-Bukhari juga mengemukakan hadith ini di dalam kitabnya yang bernama At-Tarikhu Al-Kabir di bawah biografi Ibrahim bin Hasan dengan lafaz “Akan muncul satu golongan, gelaran mereka ialah Rafidhah. Mereka menolak agama.” (Al-Bukhari, At-Tarikhu Al-Kabir, jilid 1, halaman 279-280) Syeikh Ahmad Muhammad Syakir membuat komentar selepas mengemukakan riwayat yang disebutkan oleh Bukhari tadi begini; “Agaknya Bukhari tidak memandang hadith ini dhaif kerana beliau tidak mencacatkan seorangpun dari perawi-perawinya.”

    ReplyDelete
  10. Syiah kalau korang cakap apa pon bukan dia nak setuju..bodoh piang

    ReplyDelete