Tuesday, November 13, 2012

Facebooker Puas- Delete Gambar Rosmah Dari Gambar Persandingan Chong Wei dan Mew Choo


Seorang pengguna Facebook yang bengang dengan tindakan Rosmah yang duduk di antara mempelai tersebut bertindak merakam beberapa keping gambar Rosmah dan pasangan pengantin secara terus dari hadapan televisyen lalu dengan usahanya itu, maka terhasillah apa yang kita  dapat lihat di atas.

Walaupun mengakui ia tidak dapat memuaskan hatinya sendiri dan orang lain, sekurang-kurangnya dengan ketiadaan Rosmah di dalam gambar tersebut sedikit-sebanyak perasaan marah melihatkan Rosmah menganggu majlis bahagia orang lain terubat.

Ramai juga yang memberi komen positif di atas tindakannya membuang gambar isteri Najib Altantuya itu sambil mengucapkan tahniah kerana berani menyiarkannya selepas diedit menggunakan perisian Adobe Photoshop.

Mungkin ini satu kerja remeh dan dianggap sia-sia, tetapi sebenarnya ia memberi kesan langsung terhadap rakyat terutama kaum Cina yang majoritinya menonton upacara tersebut yang semakin meluat dengan susuk tubuh Rosmah mencari publisiti murahan dalam majlis orang!- karya asal jalanpulang


INILAH GAMBAR TERBAIK YANG BERJAYA DIRAKAM UNTUK CHONG WEI


wakaka


adios

No comments:

Post a Comment