Thursday, May 31, 2012

Video "Pemuda Hulu Selangor Keluar UMNO", benar atau gimik politik?

BERTAMBAH LAMBAT LA PRU 13

Lepas keluar video macam ni , adakah akan ada video kedua yang menunjukkan mereka menyertai umno semula? Macam Mat Kampar ari tu... haha . Memang lucu politik diorang ni. Daripada situ sahaja kita dah tahu pendirian diorang ni. Low Kelas Gituuuu!


Naib Ketua Pemuda Hulu Selangor dan pemuda-pemudanya ni tak tau la pulak macam mana. Apa-apa pun kita tunggu saja lah.

Mengenai video ni lu orang layan la. Kalau tak minat pi la tengok kat bawah ni,

LADY GAGA IN SINGAPORE: NO SHIRT NO PANTS NO PROBLEM


wa suka lu  

adios

No comments:

Post a Comment