Sunday, May 13, 2012

UMno Dan Demonstrasi Jalanan. Gambar Bukti Umno Hipokrit


Cuba tanya kat mangkok-mangkok ayan yang bangang tu , ini gambar sapa , untuk tujuan apa, ditujukan pada sapa dan mengapa perlu demo macam ni.


Wei mangkok, inilah cara kita (melayu) berjuang dengan aman. Jangan nak konar baring. Ini realiti. Inilah bentuk perjuangan yang  melayu pelopor sejak era British.


Dear umno leader,


Kalau lu orang tak macam bajang omputih tu, tak akan ada melayu menentang. Tak akan ada penolakan besar-besaran. LU (umno ) kena ingat moto perjuangan lu. 'Melayu' adalah teras perjuangan lu. Lu orang tanya diri sendiri  "am I a leader?"

Takat mana teras perjuangan lu orang laksanakan? Apa melayu dapat semenjak lu orang memerintah? Pada agama Islam apa lu orang buat? Lu orang mengaku islam tapi hukum Islam lu orang kasi kona baring. Lipat selagi boleh ... perbodohkan orang yang tak belajar agama. Apa benda lu orang niii.


Wujudkan menteri agama pun tah apa-apa. Ustazah mashi pun tah apa-apa. Buat kerja gila saja diorang tau. Wa memang seru melayu tolak umno buat pengajaran kepada bangkai-bangkai busuk yang meneraju umno sekarang. Lu orang kasi malu melayu. Lu orang kasi malu Islam. Wa benci LUUUUUUUUU, sial.

Kepada melayu dan Islam
cek tengok apa depa buat kepada melayu dan islam

Wa nekad tolak umno PRU 13

adios


sejukkan pale wotak kat sini

No comments:

Post a Comment