Sunday, April 22, 2012

pasal tu wa tak berani fitnah


TENGOK APA DAH JADI........




KALAU WA YANG KENA , NAK BAYAR DENGAN APA?


Peliknya kalau tengok post oleh blogger-blogger pro umno yang ekstrim tu , mereka langsung tak segan silu melakukan fitnah. Nasib baik la tak ramai yang kena fitnah sanggup buat macam Dr. Mariah.


Contoh fitnah terbaru mereka


Pertama
http://kiff-isme.blogspot.com/2012/04/rumah-elit-anwar-di-washington-dc.html


kedua
http://kingofgoblok.blogspot.com/2012/04/kenali-siapa-perempuan-botak-yang-umno.html


cuba tengok post daripada blogger pro reformasi ni 
cek tengok fitnah ke tak?


fitnah-fitnah buat apa
dosa tentu dapat 
silap-silap duit pun terbang


adios



No comments:

Post a Comment